Heeft uw CV-ketel storing?

We vinden het erg vervelend voor u dat u een storing aan uw CV-ketel heeft. U wilt dit uiteraard zo snel mogelijk verholpen hebben.

Achterhaal de oorzaak van de storing (bijvoorbeeld door de storingscode op uw display te achterhalen) en neem direct contact met ons op. 

Onze deskundige en ervaren monteur komt zo spoedig mogelijk bij u langs om u CV-ketel te repareren. Wij lossen uw probleem snel en professioneel op, zodat u er weer snel warmpjes bij zit!

Wat te doen bij storing

Mocht u onverhoopt tussen de onderhoudsbeurten door toch te maken krijgen met een storing, dan kunt u er op rekenen dat deze snel en vakkundig wordt opgelost.

Onze servicedienst staat voor spoedgevallen zowel tijdens als buiten kantooruren en op zon- en feestdagen voor u klaar. Onze servicedienst is bereikbaar op telefoonnummer: +31 (0) 6 43 82 99 47

Voordat u een afspraak maakt met onze storingsdienst, zijn er een aantal punten die u zelf even kunt controleren. Zo voorkomt u dat u onnodig lang in de kou of zonder warm water komt te zitten. Het is mogelijk dat u de cv-ketel storing dan zelf kunt verhelpen. Tevens kunnen wij u makkelijker en sneller van dienst zijn bij het oplossen van de storing aan uw verwarmingsketel, wanneer wij al weten wat de storing precies is.

Het opheffen van een storing geschiedt binnen 24 uur na melding, indien benodigde materialen binnen dit tijdsbestek leverbaar zijn.

Storing erkennen & controleren

R

Is het stopcontact bij het toestel nog in orde?

R

Zit de stekker er goed in?

R

Staat de gaskraan open?

R

Brandt de waakvlam? (indien aanwezig)

R

Staat de kamerthermostaat hoog genoeg?

R

Zijn er geen warmwaterkranen die druppelen?

R

Is de waterdruk in het toestel nog hoog genoeg (min. 1,5 bar)?

R

Staan er (voldoende) radiatorkranen open?

R

Is de storing te verhelpen door op de reset-toets te drukken?

R

Welke storingscode wordt er op het display van uw cv-ketel weergegeven?

Hoe snel zijn we er?

Wanneer u uw cv-ketel storing online bij ons aanmeldt of wanneer u telefonisch contact* met ons opneemt nemen wij zo spoedig mogelijk (tenminste de eerstvolgende werkdag) telefonisch contact met u op. Tijdens het telefonisch contact bepalen we samen welke urgentie uw situatie heeft. Onze deskundige en ervaren monteur komt:

  • Met spoed bij u langs in urgente situaties.
  • Dezelfde dag nog bij u langs als uw CV-ketel uitvalt in de maanden oktober t/m februari.
  • De eerstvolgende dag bij u langs als de CV-ketel storing minder urgent is.

*bij telefonisch contact tijdens werktijden kan het zijn dat wegens drukte de telefoon niet beantwoordt wordt. Gelieve een voicemailbericht achter te laten of het contactformulier via de website in te vullen, zodat de monteur telefonisch contact met u op kan nemen zodra er tijd voor is.
*Onze werktijden: maandag t/m vrijdag van 9:00-18:00

Geen onderhoudscontract of servicecontract?

Er worden dan wel voorrijkosten en uurloon in rekening gebracht. De storing wordt zo spoedig mogelijk verholpen, afhankelijk van de drukte en beschikbaarheid van de monteur.

Zelf oplossen van een storing

Als u water hoort stromen in uw radiator, de radiator hoort kloppen/tikken, dan is het wellicht nodig om de CV-ketel bij te vullen en de radiator te ontluchten.

Bekijk ook onze instructie, zodat u zelf uw CV-ketel kunt bijvullen en/of uw verwarming kunt ontluchten:

Instructie CV-ketel bijvullen

Instructie verwarming ontluchten

Meld hier uw CV-ketel storing. Bij meldingen na 19:00 uur nemen wij de eerstvolgende werkdag voor 09:00 uur contact met u op.

Storing melden

* Om u goed van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u deze velden even in te vullen.